۲ آبان ۱۳۸۹، ۲۱:۳۹

علیدوستی پس از باخت به صبا:

اخراج عباسفرد از عوامل شکست ما بود/ پیکان با صلابت باز می‌گردد

اخراج عباسفرد از عوامل شکست ما بود/ پیکان با صلابت باز می‌گردد

قم – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال پیکان اخراج علیرضا عباسفرد را از عوامل تاثیرگذار بر شکست تیمش مقابل صبای قم برشمرد و گفت: با وجود تحمل این شکست چیزی از ارزش‌های بازیکنان پیکان کم نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، حمید علیدوستی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازی تیم پیکان با صبای قم در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم اظهار داشت: با وجود اینکه در مقابل تیم صبای قم شکست خوردیم اما بازیکنان ما خوب کار کردند. تیم صبای قم تیم بزرگی با مدیریت و کادر فنی قوی است.

وی اضافه کرد: تیم صبای قم در دیدارهای خانگی تیم‌های بزرگی را شکست داده است و بهتر است بگویم که این تیم در دیدارهای خانگی به هیچ تیم باج نمی دهد.

وی تصریح کرد: تیم پیکان در این بازی خوب ظاهر شد و حتی بازیکنان ما به گل برتری دست یافته بودند اما در نیمه دوم با ارسال توپ‌های مستقیم از سوی بازیکنان صبای قم، بازیکنان تیم پیکان عقب نشینی کردند و با اینکه من بازیکنان دفاعی را به جلو فراخواندم اما بازیکنان صبا توانستند گل‌های برتری را به ثمر برسانند.

علیدوستی اخراج علیرضا عباسفرد را یکی از دلایل شکست تیم فوتبال پیکان دانست و گفت: عباسفرد به دلیل اعتراض به تیم داوری که حرکت اشتباهی بود، از بازی اخراج شد و این مسئله خیلی به ضرر ما بود.

وی تاکید کرد: با این شکست چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است و مطمئنا تیم پیکان در آینده با صلابت به روزهای خود باز می گردد و جایگاه خودش را در جدول رده بندی بهبود خواهد بخشید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: چند جلسه ای که با تیم پیکان تمرین داشتیم سعی کردیم این تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده مسابقات کنیم و فکر می کنم در این امر موفق بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما در خط حمله دچار کمبود بازیکن هستیم و می توانیم با جذب چند بازیکن، وضعیت این تیم را بهبود ببخشیم.

تیم فوتبال پیکان در هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به دیدار تیم فوتبال صبای این شهر رفت و با نتیجه 2 بر یک از این تیم شکست خورد.

کد خبر 1177548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha